چگونه در 5 دقیقه فالوورهای اینستاگرام خود را افزایش دهیم؟
نوشته شده توسط : الینا

یکی از چالش های مهم و بحث برانگیر در اینستاگرام از گذشته تا کنون، افزایش فالوور بوده است. کسانی که در بستر اینستاگرام فعالیت می کنند، چه کسانی که میخواهند بلاگر موفق و معروفی شوند یا کسانی که قصد دارند تجارت خود را در اینستاگرام گسترش دهند، افازیش فالوور همیشه از دغدغه آن ها بوده است.
این را شما نیز به خوبی میدانید، که هرچه تعداد فالوورهای فعال اینستاگرام، بیشتر باشد صفحه شما اعتبار ویژه ای به دست می آورد و سبب می شود تا دنبال کنندگان اعتمادی بیشتر به شما بکنند. اگر به فرض مثال در اینستاگرام بلاگر هستید، هرچه تعداد دنبال کننده های شما بیشتر باشد از طرف اسپانسرها، تبلیغات بهتر و با هزینه ی بالا تری دریافت می کنید و اینگونه قدم به قدم به کسب درآمد بالاتری می رسید.
نکته مهمی که در سال 2022 قابل توجه اینستاگرام است، این است که شما چگونه با مخاطبان خود تعامل برقرار می کنید؟ اگر به درستی کار خود را انجام دهید، اینستاگرام پست های شما را در صفحه اکسپلور نشان خواهد داد و این یعنی سکوی پرتاب شما!
با راه یابی صفحه شما در اکسپلور اینستاگرام، تعداد فالوورهای فعال اینستاگرام های ارگانیک بیشتری جذب صفحه شما خواهند شد و رفته رفته صفحه شما نیز جایگاه مخصوص را در میان رقبا پیدا خواهد کرد و شناخته خواهید شد.
با قوانین سفت و سختی که اینستاگرام در سال 2022 وضع کرده است، جذب فالوور و راه یابی به اکسپلور بیش از پیش دشوار شده است که ممکن است مبتدیانی که تازه در این عرصه قصد فعالیت دارند نا امید شده و با چالش های بسیاری رو به رو شوند.
ما به شما راه میانبری را پیشنهاد می کنیم که در 5 دقیقه میتوانید تعداد فالوور های اینستاگرام خود را افزایش دهید!!!
با ما همراه باشید:
خرید فالوور اینستاگرام از سایت های معتبر؛ می تواند کار را برای شما آسان کند!
اگر از سایت های معتبر و به نام خدمات اینستاگرامی خریداری کنید نه تنها خرید فالوور برای پیج شما ضرر ندارد بلکه بسیار مفید و موثر نیز هست و سبب می شود تا تعامل میان فالوور های شما افرایش یافنه و بی برو برگرد صفحه شما به صفحه کاوش اینستاگرام راه پیدا می کند. و اینگونه مجدد نیز فالوور های ارگانیک و فعال بیشتری جذب می کنید پس این کار یک تیر و دو نشان است!!
توجه داشته باشید که خرید فالوور فیک بعد از مدتی ریزش داشته وهمین امر سبب می شود تا پیج شما دچار اختلال شود و طبق الگوریتم اینستا، پیج شما فاقد ارزش شده و دیگر برای فالوور های شما نشان داده نمی شود.
پس در خرید خدمات اینستاگرام بسیار دقت کنید تا نتیجه زحماتتان هدر نرود.
از دیگر راه های سریع و موثر برای جذب فالوورهای فعال اینستاگرام، استفاده از ربات اینستاگرام است.
خرید ربات اینستاگرام، با فعالیت های فالو وآنفالو، گذاشتن کامنت و فرستادن پیام های انبوه در دایرکت و... می تواند برای شما فالوور های انبوه و ارگانیک به ارمغان بیاورد.
بسیاری از پیج ها به نام نیز از این ترفند برای تبلیغات خود استفاده می کنند. فقط توجه داشته باشید که خرید خدمات اینستاگرام از سایت های نامعتبر علاوه بر ضربه زدن به پیج، ممکن است اطلاعات مهم پیج شما را مورد تهدید قرار دهد. پس در انتهاب سایت مناسب و شایسته دقت کنید.
از توجه شما به این مقاله سپاسگزاریم.





:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: